loading...
عشق برتر
لیلا بازدید : 4 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (0)
یه زمانی که دوستان همکلاسی دوره دانشگاه زیادتر به فضای مجازی سر میزدند، ایمیل جالبی برایم فرستاده بود که یکی از جملات آن در خصوص فقر نوشته بود که فقر، نداشتن ثروت نیست بلکه فقر این است که تعداد کتابهایی که مطالعه کردی کمتر از تعداد انگشتان دستت باشند! این جمله تاثیری بر من داشت و به همین دلیل نه فورا بعد از دریافت آن ایمیل بلکه مدنظر قرار دادم که از این به بعد بیشتر اهل مطالعه بشوم.

یکی از تصمیماتی هم که امسال (سال 92) گرفته ام و قرار بر این گذاشتم که بیشتر بر آن تکیه کنم، همین مطالعه کتاب بود.

از ابتدای سال که اتفاقا با اهدای کتابی از ناحیه بهترین دوستم شروع شد، مطالعه را با سه جلد کتاب نوشته رضا امیرخانی شروع کردم. همانطور که قبلا هم نوشته ام ایشان قلم جالبی دارند وهمین باعث شد علاوه بر آن سه کتاب(نفحات نفت ـ داستان سیستان ـ جانستان کابلستان)، دو کتاب دیگر (من او ـ ارمیا) هم مطالعه کرده ام.

الان هم در حال مطالعه کتابی به نام «انسان در جستجوی معنا» نوشته دکتر ویکتور فرانکل هستم.

در کل بعد از شش ماه که از سال 92 گذشته است میزان مطالعه خودم را که ارزیابی می کنم، قابل قبول به نظرم می رسد.

از دوستان میخواهم در صورتی که کتاب مفیدی مطالعه کرده اند به من هم معرفی نمایند. تشکر.


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 112
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 47
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 33
  • بازدید ماه : 75
  • بازدید سال : 82
  • بازدید کلی : 887