loading...
عشق برتر
لیلا بازدید : 3 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)


بگو چشمای بیدارمو کی میبینی؟

بگو دستای سردمو تو کی میگیری؟


دوباره گرمی دستای تو رو می خوام من

دوباره نرمی موهای تو رو می خوام من


بازم این روزای سرد تو عالم تنهاییم

دستای گرمتو رو گونه هام می خوام من


تو هنوز شبیه رویاهامی

تو همون دلخوشی فردامی


کاش تو بودی و میدیدی تو دلم آتیشه

دل نگرونه کسی که این جوری عاشق میشه


تو باشی کنار من شادی هام پررنگ میشه

وقتی نباشی عزیزم دلم برات تنگ میشه


توی خواب شیرینم رویاهام بی رنگ میشه

این دل پاک و عاشقم برام مثل سنگ میشه


کاش تو بودی و میدیدی این بیقراری هامو

تو شب های سکوتم اشک توی چشامو


وقتی شبا یه گوشه به انتظار میشینم

می فهمم که تو رو من تو رویاها میبینم


تو دفتر مشق شب اسمتو من نوشتم

تا که ماه من بشی تو راه سرنوشتم


لیلاجونم ، عزیزم ، همدل و هم زبونم

با عشق و بیقراری منتظرت می مونم


کجایی تو لیلاجون تا ببینی قلبمو

بیای تو رویاهامو حس کنی این عشقمو


بیای و تو آغوشت خالی کنم بغضمو

حس کنی توی دستات لرزش این قلبمو


دوست دارم با آرامش تو آغوشت بخوابم

تا صبح بشه لیلاجون تو نکنی بیدارم


@**دوستت دارم بهترینم**@






           



ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 112
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 49
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 49
  • بازدید ماه : 91
  • بازدید سال : 98
  • بازدید کلی : 903