loading...
عشق برتر
لیلا بازدید : 5 چهارشنبه 10 مهر 1392 نظرات (0)
انقدر تورو دوست دارم که هیچکسی،کسیرو اینجوری دوست نداشت

انقدر برات میمیرم، قدریه دنیا خوبی قده هزارتا ستاره

بی تو دلم میگیره وقتی تنها میشم، کارم انتظاره 

انقدر تورو دوست دارم که هیچکسی،کسیرو اینجوری دوست نداشت

وقتی نگاهم میکنی قشنگیاتو دوست دارم، حالت معصومه چشات، رنگ نگاتو دوست دارم

وقتی صداتو میشنوم دلم برات پر میزنه ترس یه روز ندیدنت غمه بزرگه قلبمه.

تقدیم به تو




ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 112
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 26
  • بازدید ماه : 25
  • بازدید سال : 32
  • بازدید کلی : 837