loading...
عشق برتر

لیلا بازدید : 3 شنبه 06 مهر 1392 نظرات (0)
آپلودسنتر گیگ پارس


دیشب در خواب ناگهان خدا در گوش من گفت:

تو را چه به عشق. . .

گفتم چرا؟

گفت تو خوابی و عشقت در آغوش دیگریست . . .

لبخندی زدم و گفتم :

خدایا این مخلوق توست . . .

شاید تو خوابی که خبر از رسم دنیایت نداری . . .

 


لیلا بازدید : 2 شنبه 06 مهر 1392 نظرات (0)

حرفهایی هست
که باید همیشه در اعماقت بماند
کسی را طاقت شنیدن آنها نیست
اگر بگویی
تیرش می سازند
می زنند به عمیق ترین زخمهایت
آن حرفها خود خود توست
و اگر کسی پیدا شد
خودت را خواست
یعنی دوست
همراه
تا انتهای نفس زندگی
با او بمان...


لیلا بازدید : 4 شنبه 06 مهر 1392 نظرات (0)
سلام دوستای گلم بعلت اینکه دیگه مدرسه ها وا شده نمیتونم اپ شم و به نطراتون جواب بدم خیلی ناراحتم در اولین فرصت اپ میشمممممم!بوس باییییی بایییییی


لیلا بازدید : 2 شنبه 06 مهر 1392 نظرات (0)
Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA MicrosoftInternetExplorer4 /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

فضیلت زیارت حضرت رضا)علیه السلام(

پس از این مقدّمه به سراغ مختصرى از روایاتى مى رویم که در فضیلت زیارت آن حضرت وارد شده است:

1ـ از رسول گرامى(صلى الله علیه وآل)نقل شده که فرمود: «بزودى پاره اى از تن من در زمین خراسان مدفون گردد و هیچ مؤمنى او را زیارت نکند مگر آن که خداوند متعال بهشت را بر او واجب و بدنش را بر آتش جهنّم حرام کند».

2ـ در حدیث دیگرى از آن حضرت(صلى الله علیه وآله(آمده است: «پاره اى از بدن من در خراسان مدفون خواهد شد، هر غم زده اى که او را زیارت کند خداى متعال غمش را زایل گرداند و هر گناهکارى که به زیارتش رود خداوند گناهانش را بیامرزد

3ـ از خود حضرت رضا)علیه السلام)روایت شده: «بقعه اى در خراسان است که زمانى بر آن مى گذرد که محلّ رفت و آمد فرشتگان مى شود; پیوسته فوجى از فرشتگان از آسمان فرود مى آیند و فوجى بالا مى روند تا صور اسرافیل بدمد». پرسیدند: اى پسر رسول خدا! آن، کدام بقعه است؟ فرمود: «بقعه اى است در زمین طوس و آن به خدا قسم، باغى از باغ هاى بهشت است، هر کس مرا در آن بقعه زیارت کند گویا رسول خدا را زیارت کرده است».

4ـ به دو سند معتبر نقل شده که آن حضرت فرمود: هر کس مرا با توجّه به دورى قبرم زیارت کند روز قیامت در سه جایگاه نزد او بیایم، تا او را از صحنه هاى هولناک آن روز خلاصى بخشم، اوّل زمانى که نامه اعمال به دست انسانها داده مى شود، دوم نزد پُل صراط و سوم نزد میزان و ترازوى اعمال.

5ـ از حضرت جواد(علیه السلام) نیز روایت شده که فرمود: «من از جانب خداوند متعال ضمانت بهشت مى کنم براى کسى که قبر پدرم را در طوس زیارت کند در حالى که به حقّ آن حضرت معرفت داشته باشد».

کوتاه سخن این که، روایاتى در فضیلت زیارت آن حضرت وارد شده که درباره زیارت هیچ یک از معصومین(علیهم السلام)وارد نشده است و این به دلایل مختلفى است که یکى از آنها این است که فقط شیعیان خالص اثنا عشرى به زیارت مرقدش مى شتابند و از برکات تربتش بهره مى گیرند و به پیروى از مکتبش افتخار مى کنند، البتّه همان گونه که در حدیث اخیر آمده عارف به حقّ آن حضرت بودن، شرط قبولى زیارت است

لیلا بازدید : 2 پنجشنبه 04 مهر 1392 نظرات (0)
تو راحس میکنم هردم

که با چشمان زیبایت مرا دیوانه ام کردی

من از شوق تماشایت

نگاه از تو نمیگیرم

تو زیباتر نگاهم میکنی اینبار

ولی...افسوس...این رویاست

تمام آنچه حس کردم،تمام آنچه میدیدم

تو با من مهربان بودی

واین رویا چه زیبا بود


لیلا بازدید : 3 پنجشنبه 04 مهر 1392 نظرات (0)
slm dustan khobid?!omidvaram hamatun khob va salamat bashix bande bayad khedmate hozoreton arz konam ke bayad y yek salo shish mahi az zendgi offline besham chon ba shoroe madares va sanginye darsa bayad bishtar talash konam va hesabi dars bekhonam  harvaqt shod va tonestam hatman miyam va webo op mikonam khob khili harf zadam omidvaram paizie k omade aqze rozyaiee bashe k shoma arezosho darid b omide didari dobare  va dorodi digar bedrod 


لیلا بازدید : 4 چهارشنبه 03 مهر 1392 نظرات (0)

نگران نباش
حال دلم خوب است !!!
نه از شیطنت های کودکانه اش خبری هست...
نه از شیون های مداومش ،به وقت ِ خواستن ِ تو …

آرام
جوری که نبینی و نشنوی
گوشه ای نشسته ،
و رویاهایش را به خاک می سپارد

                                                        


لیلا بازدید : 1 چهارشنبه 03 مهر 1392 نظرات (0)


رُخ به رُخ که شدیم
من مات شدم… !
و تو چون پادشاهی که
از اینگونه فتح ها را زیاد دیده است
بی اهمیت ، رد شدی ...!!!

 


لیلا بازدید : 5 سه شنبه 02 مهر 1392 نظرات (0)

مورد ستایش قرار داد به عنوان " سلطان Duende " و در حال حاضراحساس بین المللی ، متولد اسپانیایی گیتاریست فلامنکو ویسنته آمیگو در سال 2001 برای بهترین آلبوم فلامنکو برای خود BMG اولین شهر ایده گرمی لاتین را برای آنان به ارمغان آورد . مانند آمیگو سه آلبوم اول ، آن را به او موفق به کسب طرفداران جدید در میهن خود و در سراسر اروپا ، و همچنین در آمریکای جنوبی و ژاپن . Windham هیل / RCA گیتاریست به مخاطبان آمریکایی در تاریخ 6 اوت با انتشار اولین شهر ایالات متحده از ایده ها،امر شرق و ملاقات و غرب گسترده است که ترکیبی از ریتم های سولئا puro فلامنکو با عناصر buleria ، بولرو ، رومبا ، تانگو معرفی و alegria .

در طول دهه گذشته، آمیگو درخواست باور نکردنی جهانی تا به او این فرصت را به اجرا در بسیاری از نقاط جهان ، از شرق دور به کوبا، مراکش و تونس به آمریکای جنوبی داده شده است. از دوران کودکی خود را در روستای کوچک از گوادال کانال ، اسپانیا ، گیتاریستدانشجوی زیادی از فرهنگ بوده است. قرار گرفتن در معرض خود را به طیف گسترده ای از بیان موسیقی و امکان ریتمیک اجازه داده است آمیگو برای گسترش فراتر از علامت تجاری خود را " ریشه های فلامنکو " رویکرد را به عنوان سمبل ترکیبی از آنچه که او خواستار " احساسات دیگر، ریشه های خارج است . " همانطور که از عنوان آن پیداست ، شهر ایده می یابد و آمیگو اظهارقلب باز به پویا " جهان از مخلوط . " " مطالعه " در این سیوداد رهبری او را به کشف کنند که، به عنوان یک نژاد ، ما در مورد بیش از فقط یک چیز - در تمام راه ، اما به خصوص موسیقی .


" من عاشق موسیقی فلامنکو به عنوان یک بنیاد به دلیل آن به من اجازه می دهد که به داستان در ، مد غیر خطی بسیار متفاوت ، می گوید:" آمیگو . " سازمان که داستان از احساس آن مهم کمتر است. من می توانید در پایان یا آغاز شروع و اکتشاف و قرار دادن بسیاری از تم ها بر موضوع اصلی ، اضافه کردن پیام های کمی در طول راه می تواند بسیاری از معانی پنهان در درون وجود دارد داستان اصلی به عنوان تغییر ملودی و هارمونی وجود ندارد بهپایان خاص . این فقط یک ماده از روح من زمانی که پیدا کنم چیزی خوبی برای بیان در این آهنگ است . "


در مراحل اولیه از ضبط ، و آمیگو شیفته یک شاعر کلاسیک یونانی به نام Kavafis و به ویژه شعر با عنوان "گام اول شد ." " این قطعه در موردشاعر قدیمی در گفتگو با یک شاعر جوان است .نوجوان بالند که او را یک شاهکار است که هرگز می تواند پیشی گرفته می شود نوشته شده است ، اما که مرد مسن تر او را در جای خود قرار می دهد و او می گوید که او بسیار به یاد بگیرند ، که چنین بحث احمقانه است. مرد جوان در نهایت متوجه حکمت این و می گوید : با تشکر از شما . با شهر ایده های ، من به شاعر جوان ، باز کردن خودم تا تجربه های جدید و تأثیرات جدید . هر آهنگ مثل یک بزرگ با تشکر از شما ' به تمام تجربیات زندگی من تا به حال به منظور جلب . من موسیقی به عنوان یک قلمرو با هیچ مرزها و هر پروژه به من اجازه می دهد برای کشف و حتی بیشتر است . "


در حالی که رشته های آمیگو همیشه هستند جلو - و - مرکز ، شهر ایده ویژگی های قابل توجه بسیاری از نوازندگان خارج - خوانندگان خالد ، پدرو آزنار ، از Dieguito " ال Cigala " و Montse کورتس ( آمیگو peforming برخی از خود ) . نوازنده بیس ، آلفردو Paixao . درامر مینو Cinelu و نوازنده تینو دی Geraldo ، Chaboli و خیابان Echegaray . ضبط در استودیو Filigrana در کوردوبا ( آمیگو شهر به تصویب رسید ) و مخلوط در مادرید ، مجموعه هماهنگ و انجام توسط جوآن آلبرت Amargos .




تعداد صفحات : 11

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 112
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 8
  • بازدید سال : 15
  • بازدید کلی : 820